Medve Szabadtéri Csapatverseny 2025. április 2. - Miskolc, Egyetemi Campus Fontos infók a benevezett csapatoknak
Helyszín
Információk
Minden résztvevőt és kísérőt nyomatékosan arra kérünk, hogy a Versenykiírásban leírt, valamint az alább részletezett szabályokat tartsa be, legyen türelmes, és ne idézzen elő balesetveszélyes helyzetet.
A versenynap időjárása
A verseny megrendezéséről a legfrissebb időjárás-előrejelzések figyelembevételével április 1. 12:00-ig hozunk döntést, melyről minden kapcsolattartót külön emailben értesítünk.
Csapatok adatainak módosítása
Amennyiben a csapatok összetételében változás állna be, kérjük, írj nekünk emailt a email címre. Előzetes módosításokat a verseny előtti egy hétben már nem tudunk biztosan vállalni, de ha mégis meg tudjuk csinálni, minden esetben emailben visszajelzünk róla. Amire a verseny előtt nem jut idő, azt legkésőbb a helyszínen el fogunk tudni végezni.
Új csapatok nevezése
A Nevezési rendszerben március 25-ig van lehetőség előzetesen nevezni, ezután a versenynapon a helyszínen, a nevezési asztaloknál is tudunk új csapatokat fogadni 12:30 és 13:15 óra között.
Az új csapatok helyszíni nevezési díja 4000 Ft/fő, pedagógusoknak pedig ingyenes. Egy csapat legalább 2, legfeljebb 3 főből állhat, de felnőttek egyedül is indulhatnak.
Várható létszám
A versenyen mintegy 1000 fő méreti meg magát (a helyszíni nevezőket nem számolva), így a remek hangulat garantált!
Nevezési díjak befizetése
Kérünk minden előnevezett csapatos kapcsolattartót, legyen szíves a Nevezési rendszerben ellenőrizni, hogy van-e nevezési díj tartozása. Amennyiben még van tartozás, akkor azt kérjük haladéktalanul befizetni a kiállított és kiküldött számla alapján.
A versenynap programja
12:30-13:15 - Csapatok érkezése és csomagjainak átvétele a versenyközpontban (érkezés legkésőbb 13:15-re!)
13:30-14:00 - Köszöntők, szabályismertetés, közös bemelegítés
14:00-17:00 - Verseny
17:15-17:30 - Eredményhirdetés, díjátadó
Aki nem érkezik meg időben a helyszínre, az lemarad a regisztrációról, és a versenyzést sem kezdheti meg időben, ugyanis a verseny rajtja előtti 30 percben a rajt előkészületei miatt a regisztrációs terület zárva lesz! Kérjük, érkezzenek időben, hogy a regisztrációs időszak utolsó perceiben ne alakuljon ki zsúfoltság!
Mit kell hozni a versenyre?
Csapatonként szükséges legalább egy jól feltöltött, mobilnet-eléréssel rendelkező okostelefon megléte. Ajánlott powerbanket (hordozható töltőt), illetve tartalék telefont is hozni a biztonság kedvéért. Kérjük, győződjenek meg róla a verseny előtt, hogy a telefonon nincs aktív szülői zár, vagy bármi egyéb, ami a versenyzést (ezzel együtt a GPS-jelkövetést) akadályozhatja! A szervezőknél tartaléktelefonok nincsenek, ezért különösen fontos, hogy a versenyzésre használni kívánt telefon megfelelő állapotban legyen.
A versenyzőknél legyen füzet vagy jegyzetpapír, mert azt nem tudunk adni!
Legyen mindenkinél toll, ceruza ill. egyéb íróeszköz.
Fontos, hogy mindenki hozzon magával elegendő mennyiségű folyadékot (lehetőleg vizet)! Fejenként 0,5-1 litert javaslunk hozni.
Lehet hozni számológépet, vagy akár könyveket is, hiszen bármilyen segítség igénybevehető, KIVÉVE a külső személy segítségét (pl. tanár, kísérő, otthon lévő családtag, másik versenyzői csapat tagja, internetes chat stb...) Tiltott segítség igénybevételéért a verseny tisztasága érdekében kizárás is járhat.
A regisztráció menete
- Minden kísérőt arra kérünk, hogy a regisztráció megkezdése előtt gyülekezzen az általa nevezett csapatok tagjaival egy előre megbeszélt helyen, és a regisztrációt azután kezdje meg, hogy mindenki megérkezett.
- A regisztrációs folyamat elvégzése mindenki számára kötelező a regisztrációs területen, ugyanis a verseny indításához szükséges kellékeket ott kapják meg a csapatok.
- A regisztrációs területre csak a kapcsolattartó vagy az a személy lépjen be, aki a csapatok csomagját egyben felveszi. A csapattagokat kérjük, eddig várakozzanak távolabb, hogy ne alakuljon ki tumultus.
- A regisztrációs asztaloknál kizárólag azok vehetik fel a versenyzéshez szükséges kellékeiket, akiknek nem áll fenn nevezésidíj-tartozásuk. Akik előre neveztek, de fizetési elmaradásuk van, először rendezniük kell a tartozást.
- Akik a korábban benevezett csapataik összetételén a versenynapon még módosítani szeretnének, a módosításokat a nevezési asztalnál tehetik meg.
- Az átvétel után kérjük a kísérőket, osszák ki csapataiknak a borítékjaikat, melyekbe minden szükséges felszerelést egybe csomagoltunk: karszalag, kis ajándék, Medve Matek GO menetlevél, nyári tábori tájékoztató.
- Azon kapcsolattartók, akik jogosultak a 2024/25-ös 10 csapatos különdíjra vagy az új iskoláknak járó különdíjra, csomagjukban egy erre jogosító szelvényt is találnak, melyet a Medve Matek bazárban leadva cserébe átvehető az ajándék. Az érintett kapcsolattartókkal aláíratunk egy átvételi elismervényt is.
- Ha megtörtént a nevezési csomag átvétele és kiosztása is, nincs más hátra, mint a főhelyszínen figyelni a műsorközlőt, és várni a verseny kezdetét. A verseny rajtja minden csapat számára azonos helyszínen, a versenyközpontban lesz, a rajt előtt elmondandó rendszer szerint.
- Kérdés, probléma esetén forduljanak bizalommal a szervezőkhöz!
VERSENYSZABÁLYOK
Az alábbi szabályokat, valamint a Versenykiírásban részletezett összes többi szabályt is kötelező betartaniuk a résztvevőknek. A szabályszegő csapatok kizárással is büntethetők.
- A verseny mindenki számára a versenyközpontban kezdődik a kategóriánként különböző első feladattal.
- Kérjük, hogy a verseny közben senki ne idézzen elő balesetveszélyes helyzetet (pl. rohangálással, a többi csapatot mozgásában való akadályozással). A balesetekért, eltévedésekért a rendezők nem vállalnak felelősséget!
- Minden csapat rendelkezzen kiránduláshoz megfelelő ruházattal, valamint legalább egy feltöltött mobiltelefonnal.
- Kerékpár, görkorcsolya és minden olyan eszköz használata tilos, ami élénk gyalogosforgalom esetén balesetet okozhat.
- Kérjük, hívják fel a versenyzők figyelmét a környezettudatos magatartás fontosságára. Szemetelni tilos. A központban több helyen is lesz nagy szemeteszsák, ahova a csapatok bedobhatják a felhalmozott hulladékot.
- Több csapat egymással való összedolgozása, egymás segítése tilos. Ez nagyon nehezen ellenőrizhető, kérjük, hívják fel a gyerekek figyelmét a sportszerűség fontosságára. Amely csapatok ezt a szabályt megszegik, automatikusan az eredménylista végére kerülnek.
- Bármilyen külső személytől érkező segítség igénybevétele tilos! A jelen lévő tanárok sem segíthetik csapataikat! Ha ilyet tapasztalunk, a vetélkedő tisztasága érdekében az érintett csapatokat ki kell zárnunk a versenyből.
- Ha a verseny közben bármilyen kérdés, probléma felmerül, keressék fel a központban tartózkodó szervezőinket segítségért.
- Baleset, sérülés, rosszullét esetén azonnal értesítsék a szervezőket.
- A verseny terepét a verseny ideje alatt kiskorúaknak tilos elhagyniuk!
Versenyzés okostelefonnal
A csapatok egy-egy egyedi belépési azonosítót kapnak, mely a helyszínen kiosztott Medve Matek GO menetlevélen megtalálható lesz. A versenyt a megkapott azonosítókkal elindítani csak a verseny helyszínén és csak a választott futam rajtjától kezdve lehetséges a go.medvematek.hu honlapról elérhető exiquiz felületen!
Az okostelefonos versenyleírást és technikai segédletet kérjük, hogy minden versenyző tanulmányozza át a verseny kezdetéig: Okostelefonos technikai segédlet - exiquiz.
Ha verseny közben technikai probléma merül fel a csapatoknál, akkor kérjük, fáradjanak a versenyközpontba segítségért!
Teendők a verseny végén
A verseny végén minden csapat visszatér a főhelyszínre, majd pár percen belül megkezdődik az eredményhirdetés és díjátadó. Javasoljuk, hogy az eredményhirdetést, és a verseny lezárását lehetőség szerint várja meg minden csapat.
A verseny után pár napon belül az eredményeket és a feladatsorokat feltöltjük honlapunkra. A megfelelő kategóriák feladatsorait és a megoldásokat minden kapcsolattartó számára elérhetővé tesszük, aki a versenyre nevezett csapatokat.
A verseny után közvetlenül az elért Medve-ranggal ellátott és a verseny elején választott csapatnévre szóló online emléklapban részesül minden csapat, melyet a játék végeztével az exiquiz felületről rögtön le is tudnak tölteni.
A verseny utáni napokban pedig a versenyarchívumból letölthető lesz az online oklevél, melyen az elért Medve-rangon (bronz-, ezüst- vagy aranymedve) kívül a pontszám és a versenyzők nevei is fel lesznek tüntetve.
Póló és egyéb ajándéktárgyak árusítása
A Medve Matek Bazárban, a versenyközpont területén emblémázott Medve Matek-termékek vásárolhatók. Az árusítás a verseny egész ideje alatt tart. A termékek vásárlásával A Matematika Összeköt Egyesület tevékenységét is támogatják.
Ha szeretnének vásárolni, vagy tanítványaikat érdekelhetik az ajándéktárgyak, kérjük, jelezzék feléjük a lehetőséget. Készpénzes és bankkártyás fizetésre is van lehetőség a helyszínen.
Az alábbi termékek lesznek kaphatók a bazárban:
Medve Matek baseball sapka - 2500 Ft
Medve Matek bögre - 2500 Ft
#medvematek a közösségi médiában!
A verseny napján várjuk a szelfiket, vicces képeket vagy videókat, amiket a lelkesen matekozó csapatok készítenek magukról vagy egymásról! A recept: posztolás facebookra vagy instagramra, és a #medvematek kiírás használata.
Oktatási tartalmak és további Medve Matek rendezvények
Ha szimpatikus Önnek a Medve Matek filozófiája, akkor kérjük, iratkozzon fel Szummárum oktatási hírlevelünkre a következő oldal alján: https://medvematek.hu/mintafeladatsorok
Közösségünk virtuális formában a facebookon is jelen van. Ha tetszenek a rendezvényeink, kérjük, csatlakozzanak (like-olják) oldalunkhoz: www.facebook.com/medvematek
Pedagógusok számára a Medve Matek Tanári Klub nevű facebook-csoport is egy remek lehetőség friss tartalmakkal és közösségépítési célzattal. Kérjük, csatlakozzanak a csoporthoz!
Köszönjük az együttműködést, élményekben gazdag versenyzést kívánunk mindenkinek!