fbpx

Medve Szabadtéri Csapatverseny 2023. május 31. - Miskolc, Egyetemi campus Fontos infók a benevezett csapatoknak

Helyszín

A verseny központi helyszíne és a feladatosztó állomások is az egyetemi campus területén találhatók. A campuson belül a térképen megjelölt helyen (az egyetemi menza épülete közelében) állítjuk fel a versenyközpontot, itt kell a verseny előtt a nevezési csomagokat átvenni.

Információk

A versenynap időbeosztásával és a verseny előtti teendőkkel minden információt az alábbiakban olvashatnak. Kérjük, figyelmesen olvassák végig a tájékoztatót!

Minden résztvevőt és kísérőt nyomatékosan arra kérünk, hogy az alábbiakban, valamint a Versenykiírásban leírt, valamint az alább részletezett szabályokat tartsa be, legyen türelmes, és ne idézzen elő balesetveszélyes helyzetet.

Várható időjárás

Május 31-én a verseny helyszínén napos, tavaszi idő várható, így megrendezzük a versenyt!

Az érintett csapatvezetőkkel a kapcsolatot e-mailben felvettük és minden információt továbbítottunk részükre.

Szeretettel várjuk a csapatokat!


Csapatok adatainak módosítása

A csapatokon módosítani már csak a helyszínen lehet 12:30 és 13:15 között.

Új csapatok nevezése

A versenynapon a helyszínen, a nevezési asztaloknál tudunk új csapatokat fogadni.

A versenyre 12:30 és 13:15 óra között lehet a helyszínen nevezni.

Az új csapatok nevezési díja okostelefonos versenyzéssel 3500 Ft/fő, papír alapú versenyzéssel 4000 Ft/fő, pedagógusoknak pedig ingyenes. Egy csapat legalább 2, legfeljebb 3 főből állhat, de felnőttek egyedül is indulhatnak.

Várható létszám

A versenyen kb. 400 fő méreti meg magát (a helyszíni nevezőket nem számolva), így a remek hangulat garantált!

Nevezési díjak befizetése

Kérünk minden előnevezett csapatos kapcsolattartót, legyen szíves a Nevezési rendszerben ellenőrizni, hogy van-e nevezési díj tartozása. Amennyiben még van tartozás, akkor azt kérjük haladéktalanul befizetni a kiállított és kiküldött számla alapján.

A versenynap programja


12:30-13:15 - Csapatok érkezése és csomagjainak átvétele a versenyközpontban (érkezés legkésőbb 13:15-re!)
13:30-14:00 - Köszöntők, szabályismertetés, közös bemelegítés
14:00-17:00 - Verseny
17:15-17:30 - Eredményhirdetés, díjátadó

Aki nem érkezik meg időben a helyszínre, lemarad a regisztrációról, és a versenyzést sem kezdheti meg időben, ugyanis a verseny rajtja előtti 30 percben a rajt előkészületei miatt a regisztrációs terület zárva lesz! Kérjük, érkezzenek időben, hogy a regisztrációs időszak utolsó perceiben ne alakuljon ki zsúfoltság!

Mit kell hozni a versenyre?

A versenyzőknél legyen füzet vagy jegyzetpapír, mert azt nem tudunk adni!

Legyen mindenkinél toll, ceruza ill. egyéb íróeszköz.

Fontos, hogy mindenki hozzon magával elegendő mennyiségű vizet (lehetőleg valóban vizet és ne cukros üdítőt)! Fejenként 0,5-1 litert javaslunk hozni. 

Lehet hozni számológépet, vagy akár könyveket is, hiszen bármilyen segítség igénybevehető, KIVÉVE a külső személy segítségét (pl. tanár, kísérő, otthon lévő családtag, másik versenyzői csapat tagja, internetes chat stb...) Tiltott segítség igénybevételéért a verseny tisztasága érdekében kizárás is járhat.


Az okostelefonnal (a Medve Matek GO platformon) versenyzők számára csapatonként szükséges legalább egy jól feltöltött, mobilnet-eléréssel rendelkező okostelefon megléte. Ajánlott powerbanket (töltőt), illetve tartalék telefont is hozni, ugyanis cseretelefont a szervezők nem tudnak biztosítani.
 

A regisztráció menete

  1. Minden kísérőt arra kérünk, hogy a regisztráció megkezdése előtt gyülekezzen az általa nevezett csapatok tagjaival egy előre megbeszélt helyen, és a regisztrációt azután kezdje meg, hogy mindenki megérkezett.
  2. A papír alapon versenyzők és az okostelefonnal versenyzők számára is szükséges a regisztrációs folyamat elvégzése a regisztrációs területen, ugyanis mindenkinek járnak bizonyos versenyzési kellékek.
  3. A regisztrációs területre csak a kapcsolattartó vagy az a személy lépjen be, aki a csapatok csomagját egyben felveszi. A csapattagokat kérjük, eddig várakozzanak távolabb, hogy ne alakuljon ki tumultus.
  4. A regisztrációs asztaloknál kizárólag azok vehetik fel a versenyzéshez szükséges kellékeiket, akiknek nem áll fenn nevezési díj tartozásuk. Akik előre neveztek, de fizetési elmaradásuk van, először rendezniük kell a tartozást.
  5. Akik a korábban benevezett csapataik összetételén a versenynapon még módosítani szeretnének, a módosításokat a nevezési asztalnál tehetik meg.
  6. Az átvétel után kérjük a kísérőket, osszák ki csapataiknak a kellékeket: karszalag és ajándék mindenkinek jár, ezen kívül a papír alapon versenyző csapatok utilapput ("menetlevelet") és nyomtatott térképet kapnak, az okostelefonnal versenyzők pedig egy Medve Matek GO menetlevelet, mindezt csapatonként külön borítékban találják a kiosztás könnyítése végett.
  7. Azon kapcsolattartók, akik jogosultak a 2022/23-as 10 csapatos különdíjra, csomagjukban egy beváltható szelvényt is találnak, melyet a választható ajándék miatt a Medve Matek Bazárban tudnak átvenni a szelvény leadásával. Az érintett kapcsolattartókkal aláíratunk egy átvételi elismervényt is. A tanári pontrendszerben igényelt ajándékutalványokat szintén a nevezési csomagban találják.
  8. Ha megtörtént a nevezési csomag átvétele és kiosztása is, nincs más hátra, mint a főhelyszínen figyelni a műsorközlőt, és várni a verseny kezdetét. A verseny rajtja a papír alapon versenyzők és az okostelefonnal versenyzők számára azonos helyszínen, a versenyközpontban lesz, a rajt előtt elmondandó rendszer szerint.
  9. Kérdés, probléma esetén forduljanak bizalommal a szervezőkhöz!

VERSENYSZABÁLYOK

Az alábbi szabályokat, valamint a Versenykiírásban részletezett összes többi szabályt is kötelező betartaniuk a résztvevőknek. A szabályszegő csapatok kizárással is büntethetők.

  1. A verseny mindenki számára a versenyközpontban kezdődik a kategóriánként különböző első feladattal.
  2. Kérjük, hogy a verseny közben senki ne idézzen elő balesetveszélyes helyzetet (pl. rohangálással, a többi csapatot mozgásában való akadályozással). A balesetekért, eltévedésekért a rendezők nem vállalnak felelősséget!
  3. Minden csapat rendelkezzen túrázáshoz megfelelő ruházattal, valamint lehetőség szerint mobiltelefonnal.
  4. Kerékpár, görkorcsolya és minden olyan eszköz használata tilos, ami élénk gyalogosforgalom esetén balesetet okozhat.
  5. Kérjük, hívják fel a versenyzők figyelmét a környezettudatos magatartás fontosságára. Szemetelni tilos. Minden állomáson lesz egy nagy szemeteszsák, ahova az odaérkező csapatok bedobhatják a felhalmozott hulladékot.
  6. Több csapat egymással való összedolgozása, egymás segítése tilos. Ez nagyon nehezen ellenőrizhető, kérjük, hívják fel a gyerekek figyelmét a sportszerűség fontosságára. Amely csapatok ezt a szabályt megszegik, automatikusan az eredménylista végére kerülnek.
  7. Bármilyen külső személytől érkező segítség igénybevétele tilos! A jelen lévő tanárok sem segíthetik csapataikat! Ha ilyet tapasztalunk, a vetélkedő tisztasága érdekében az érintett csapatokat ki kell zárnunk a versenyből.
  8. Ha a verseny közben bármilyen kérdés, probléma felmerül, keressék fel a legközelebbi állomásfelügyelőket segítségért, vagy fáradjanak a főhelyszínre.
  9. Baleset, sérülés, rosszullét esetére azonnal értesítsék a legközelebbi állomásfelügyelőket, akik felveszik a kapcsolatot a főhelyszínnel.
  10. A verseny terepét a verseny ideje alatt kiskorúaknak tilos elhagyniuk!

Versenyzés okostelefonnal

Az okostelefonos versenyzői csapatok egy-egy egyedi belépési azonosítót kapnak, mely a helyszínen kiosztott Medve Matek GO menetlevélen megtalálható lesz. A versenyt a megkapott azonosítókkal elindítani csak a verseny helyszínén és csak a választott futam rajtjától kezdve lehetséges a go.medvematek.hu honlapon!

Az okostelefonos versenyleírást és technikai segédletet kérjük, hogy minden versenyző tanulmányozza át a verseny kezdetéig: Okostelefonos technikai segédlet - Medve Matek GO

Ha verseny közben technikai probléma merül fel az okostelefonos csapatoknál, akkor kérjük, fáradjanak a versenyközpontba segítségért!

Teendők a verseny végén

A verseny végén minden csapat visszatér a főhelyszínre, majd pár percen belül megkezdődik az eredményhirdetés és díjátadó. Javasoljuk, hogy az eredményhirdetést, és a verseny lezárását lehetőség szerint várja meg minden csapat.

A verseny után 1-2 napon belül az eredményeket és a feladatsorokat feltöltjük honlapunkra. A megfelelő kategóriák feladatsorait és  a megoldásokat minden kapcsolattartó számára elérhetővé tesszük, aki a versenyre nevezett csapatokat.

A verseny utáni napokban minden csapat online oklevélben részesül az elért Medve-ranggal (bronz, ezüst vagy aranymedve), melyeket a kapcsolattartói e-mail címekre küldünk ki.

Póló és egyéb ajándéktárgyak árusítása

Medve Matek Bazárban, a versenyközpont területén emblémázott Medve Matek-termékek vásárolhatók. Az árusítás a verseny egész ideje alatt tart. A termékek vásárlásával A Matematika Összeköt Egyesület tevékenységét is támogatják.

#medvematek a közösségi médiában!

A verseny napján várjuk a szelfiket, vicces képeket vagy videókat, amiket a lelkesen matekozó csapatok készítenek magukról vagy egymásról! A recept: posztolás facebookra vagy instagramra, és a #medvematek kiírás használata.

Oktatási tartalmak és további Medve Matek rendezvények

Ha szimpatikus Önnek a Medve Matek filozófiája, akkor kérjük, iratkozzon fel Szummárum oktatási hírlevelünkre a következő oldal alján: https://medvematek.hu/rolunk/mintafeladatok

Közösségünk virtuális formában a facebookon is jelen van. Ha tetszenek a rendezvényeink, kérjük, csatlakozzanak (like-olják) oldalunkhoz: www.facebook.com/medvematek

Pedagógusok számára a Medve Matek Tanári Klub nevű facebook-csoport is egy remek lehetőség friss tartalmakkal és közösségépítési célzattal. Kérjük, csatlakozzanak a csoporthoz!


Köszönjük az együttműködést, élményekben gazdag versenyzést kívánunk mindenkinek!
 
Medve Matek Szervezői Csapat