MEDVE SZABADTÉRI MATEKVERSENY 2019 - DEBRECEN

Információ a benevezett csapatoknak

A versenynap időbeosztásával, a verseny előtti teendőkkel és a helyszín megközelítésével kapcsolatban minden információt az alábbiakban olvashatnak. Kérjük, figyelmesen olvassák végig a tájékoztatót!

Mintegy 1200 versenyző 
méreti meg magát a 21. debreceni Medve matekversenyen!

Minden résztvevőt és kísérőt nyomatékosan arra kérünk, hogy az alábbiakban, valamint a Versenykiírásban leírt, valamint az alább részletezett szabályokat tartsa be, legyen türelmes, és ne idézzen elő balesetveszélyes helyzetet.

 

A versenynap főhelyszíne

A reggeli gyülekező a Debreceni Egyetem főépülete előtti terület.

Kérjük, a zsúfoltság elkerülése érdekében érkezzenek időben, már 8:45-től tudjuk fogadni a regisztráló csapatokat!

Időjárás

A versenyt minden időjárási körülmény esetén megrendezzük április 6-án. Ha nem esik az eső, akkor a feladatosztó állomások a campus területén, szabadtéren helyezkednek el.

Esős időben a feladatosztó állomások az épületek fedett előtereiben lesznek.

Várható időjárás: az Országos Meteorológiai Szolgálat telefonos felvilágosítása alapján Debrecen környékén szombaton reggel és napközben kisebb eső várható. Előfordulhat, hogy a reggeli előkészületek és a regisztráció az egyetem főépületén belül, az előtérben zajlik majd. Amennyiben a verseny rajtját (10:30-kor) nem tudjuk szabadtéren tartani, abban az esetben kategóriánként különböző, fedett helyszíneken indítjuk el a csapatokat. Kérjük, ezért fokozottan figyeljék reggel a műsorközlőt, hogy mindenki számára zökkenőmentesen elindulhasson a verseny.

A verseny folyamán az időjárási helyzet folyamatosan javulni fog, így lehetséges, hogy a kezdetben fedett helyen lévő feladatosztó állomások a verseny során szabadtérre költöznek, ezért a versenyzők két térképet kapnak. Kérjük, a versenyzők a körülményeket figyelembe véve megfelelően öltözködjenek, és készüljenek olyan ruházattal, ami egy kisebb eső esetén megvédi őket. A versenyt az eső nem fogja félbeszakítani. Komolyabb viharra, zivatarra nincs esély a szombati nap folyamán.

FIGYELEM! A rengeteg hulladék keletkezésének elkerülése érdekében palackozott vizet nem fogunk osztani a versenyzőknek. Kérjük, hogy mindenki hozzon magával elegendő palackozott vizet! (Lehetőleg valóban vizet, és ne cukros üdítőt hozzanak a versenyzők.) Ha a víz elfogy, az egyetemi mosdókban lehet utántölteni.

 

Csapatok adatainak módosítása

Az internetes Nevezési rendszerben (www.medvematek.hu/nevezesi-rendszer) a már benevezett csapatok kapcsolattartója a csapattagokat április 4. (csütörtök) 23:59-ig tudja módosítani. Ezután már csak a versenynap reggelén a helyszínen lehet jelezni a módosítási igényeket.
Kérjük, hogy a már rendelkezésre álló változásokat legyenek szívesek felvinni a rendszerbe, hogy a helyszínen minél gyorsabban és gördülékenyebben tudjuk lebonyolítani a regisztrációt.

 

Nevezési díjak befizetése

Kérünk minden kapcsolattartót, legyen szíves a Nevezési rendszerben ellenőrizni, hogy van-e nevezésidíj-tartozása. Amennyiben még van tartozás, akkor azt kérjük mielőbb befizetni A Matematika Összeköt Egyesület bankszámlájára. A rendszer 2-3 napos átfutási idővel írja jóvá a befizetéseket.

 

Új csapatok nevezése

Az internetes nevezés március 31-én zárul, ezt követően új csapatokat kizárólag a verseny helyszínén lesz mód regisztrálni 3000 Ft/fő nevezési díj megfizetése ellenében. Tehát április 1. és 5. között – az adminisztratív előkészületek miatt - nem lehet nevezni a versenyre.

 

A versenynap programja

08:45 - 09:45 Csapatok regisztrációja a Főhelyszínen (Egyetem tér)

10:00 A szabályok ismertetése, köszöntő

10:30 A verseny kezdete

15:00 A verseny vége, visszatérés a Főhelyszínre

15:15 Köszöntők

15:30 Ünnepélyes eredményhirdetés, díjátadó

Kb. 16:00 A rendezvény vége

Aki legkésőbb 09:50-ig nem érkezik a helyszínre, lemarad a regisztrációról, és a versenyzést nem kezdheti meg 10:30-kor (csak késéssel, a 10:30 utáni regisztrációját követően)! Kérjük, érkezzenek időben, hogy a regisztrációs időszak utolsó perceiben ne alakuljon ki zsúfoltság!

 

A főhelyszín megközelítése

vasútállomás felől az 1-es villamossal az Egyetem megállóig kell utazni. Autóval vagy különbusszal történő érkezés esetén az Egyetem sugárúton vagy a Dóczy utcán javasoljuk a parkolást, mert az Egyetem tér közvetlen környezetében nagyon kevés ingyenes parkolóhely van, és ezek várhatóan már kora reggel foglaltak lesznek.

A regisztráció menete

  1. A regisztráció 08:45-kor kezdődik, és 09:50-ig tart. Kérjük, hogy időben érkezzenek a helyszínre. A regisztrációt 09:50-kor lezárjuk. Aki elkésik, 10:30 után regisztrálhat, és csak később kezdheti meg a versenyt.
  2. Minden kísérőt arra kérünk, hogy a regisztráció megkezdése előtt gyülekezzen az általa nevezett csapatok tagjaival egy előre megbeszélt helyen, és a regisztrációt egyszerre kezdjék meg.
  3. A regisztráció egyetlen asztalnál zajlik a főhelyszínen. Kérjük, hogy mindenki türelmesen várja ki, míg sorra kerül.
  4. A regisztrációs asztalnál kizárólag azok vehetik fel a versenyzéshez szükséges kellékeiket, akiknek nem áll fenn nevezésidíj-tartozásuk. Akik előre neveztek, de fizetési elmaradásuk van, először rendezniük kell a tartozást az adminisztrációs asztalnál (szintén a regisztrációs területen).
  5. Akik a korábban benevezett csapataik összetételén a versenynap reggelén még módosítani szeretnének, a módosításokat a regisztrációs asztalnál tehetik meg.
  6. A regisztrációs asztalnál átvehetők a csapatok útvonal-regisztrációs lapjai (azaz Utilappui), valamint az asztal közelében zajlik az útravaló osztása is (reggeliző keksz, alma).
  7. A regisztrációs asztalhoz érdemes kizárólag a kísérőnek (kapcsolattartónak) odafáradnia és csapata(i) nevezési kellékeit átvennie. Ez főleg azok számára kiemelten fontos, akik több csapatot neveztek be. Így elkerülhető a hosszas sorban állás a regisztrációnál. Az átvétel után kérjük a kísérőket, osszák ki csapataiknak az Utilappuikat, a karszalagokat, a térképeket és az ajándék matricákat.
  8. Azok az iskolák, akik legalább 10 diákcsapattal érkeznek, külön ajándékcsomagot kapnak. Ezeket a csomagokat a kapcsolattartóknak a regisztrációs asztalnál adjuk át a versenyzési kellékekkel együtt. Az érintett kapcsolattartókkal aláíratunk egy átvételi elismervényt is.
  9. Az átvett Utilappuját minden csapatnak a verseny végéig gondosan meg kell őriznie és minden állomáson át kell adnia a felügyelőknek.
  10. Az Utilappuval van lehetősége minden csapatnak a regisztrációs asztaltól néhány méterre átvenni az elemózsiát.
  11. Ha megtörtént a nevezési csomag átvétele, nincs más hátra, mint a főhelyszínen figyelni a műsorközlőt, és várni a verseny kezdetét, ami 10:30-kor esedékes.
  12. Kérdés, probléma esetén forduljanak bizalommal a szervezőkhöz!

 

Szolgáltatások a rendezvény területén

A következő extra szolgáltatásokkal készülünk a versenyzők és kísérőik számára:

-a versenyközpontban tanári pihenőt alakítunk ki, ahol a pedagógusokat szeretettel látjuk egy frissítőre és beszélgetésre
-önkénteseinknek külön önkéntes zónát alakítunk ki, frissítőkkel felszerelve
-mosdó és vízvételi lehetőség az egyetem főépületében lesz
-elsősegélynyújtó mentőkocsi is fog a helyszínen tartózkodni

Hozni kell

A versenyzőknek hozniuk kell a következőket:

-toll és/vagy ceruzák (nem osztunk tollat a helyszínen, helyette matricát kapnak ajándékba a versenyzők!)
-papír/füzet
-lehet hozni számológépet ill. bármilyen más segédeszközt, de külső személy segítségét tilos igénybevenni (külső segítségnek számít mindenki, aki nem tagja a versenyző csapatnak)


VERSENYSZABÁLYOK

Kérjük, a versenykiírásban részletezett rendszabályokat és speciális versenyszabályokat minden versenyző tartsa be!

A szabályok megszegése esetén a csapatok kizárással is büntethetők a veszélyes helyzetek elkerülése és a sportszerű versenyzés érdekében.

 

Teendők a verseny végén

A verseny végén (15:00 órakor) minden csapat visszatér a főhelyszínre, és leadja Utilappuját. Az értékelés az Utilappuk alapján történik, így az Utilappu elvesztése esetén a csapat teljesítményét nem tudjuk értékelni. Az Utilappu leadásakor minden versenyző emléklapot kap.

Az Utilappuk leadása után a főhelyszínen 15:15-kor köszöntőbeszédek hallgathatók meg, majd kb. 15:30-kor megkezdődik az eredményhirdetés. Javasoljuk, hogy az eredményhirdetést, és a verseny lezárását lehetőség szerint várja meg minden csapat.

A verseny után 1-2 napon belül az eredményeket és a feladatsorokat feltöltjük honlapunkra. A feladatsorokat és megoldásokat minden kapcsolattartó számára elérhetővé tesszük, aki a versenyre nevezett csapatokat. 

Póló és egyéb ajándéktárgyak árusítása

A 2019-es Medve Matek kollekció darabjai (póló, napszemüveg, bögre és tollkészlet) korlátozott számban a Medve Bazárban megvásárolhatók. Az árusítás a verseny egész ideje alatt tart.

 

Információ a nyári Medve Matektáborokról

A versenyeken kívül idén négy nyári tábort is rendezünk: a Mátrában kettőt, a Zemplénben, valamint a Bakonyban, ahol a versenyhez hasonlóan remek hangulat várható. A verseny résztvevői kedvezményes áron vehetnek részt a táborokban. Bővebb infó a táborokról IDE KATTINTVA érhető el

A táborokkal kapcsolatos kérdésekre a verseny egész ideje alatt készséggel válaszolunk.

 

Facebook-oldalunk

Közösségünk virtuális formában a facebookon is jelen van. Ha tetszenek a rendezvényeink, kérjük, csatlakozzanak (like-olják) oldalunkhoz: www.facebook.com/medvematek


Köszönjük az együttműködést, élményekben gazdag versenyzést kívánunk mindenkinek!
 
A Matematika Összeköt Egyesület