MEDVE SZABADTÉRI MATEKVERSENY 2018 - PÉCS

Információ a benevezett csapatoknak

A versenynap időbeosztásával, a verseny előtti teendőkkel és a helyszín megközelítésével kapcsolatban minden információt az alábbiakban olvashatnak. Kérjük, figyelmesen olvassák végig a tájékoztatót!

Csaknem 1000 versenyző vesz majd részt a "legfiatalabb Medvén", a pécsi versenyen. Köszönjük a nagy érdeklődést!

Minden résztvevőt és kísérőt nyomatékosan arra kérünk, hogy az alábbiakban, valamint a Versenykiírásban leírt, valamint az alább részletezett szabályokat tartsa be, legyen türelmes, és ne idézzen elő balesetveszélyes helyzetet.

 

A versenynap főhelyszíne

A verseny központi helyszíne a Zsolnay Negyed Pirogránit udvara. A feladatosztó állomások Zsolnay Negyed területén helyezkednek el. Rossz idő esetén is itt rendezzük meg a versenyt, fedett állomásokon.

Időjárás

A versenyt minden időjárási körülmény esetén megrendezzük. Kérjük, öltözködjenek az előrejelzéseknek megfelelően.

FIGYELEM! A rengeteg hulladék keletkezésének elkerülése érdekében palackozott vizet nem fogunk osztani a versenyzőknek. Kérjük, hogy mindenki hozzon magával elegendő palackozott vizet! (Lehetőleg valóban vizet, és ne cukros üdítőt hozzanak a versenyzők.) Ha a víz elfogy, a mosdókban lehet utántölteni.

Csapatok adatainak módosítása

Az internetes Nevezési rendszerben (www.medvematek.hu/nevezesi-rendszer) a már benevezett csapatok kapcsolattartója a csapattagokat május 9. (szerda) 23:59-ig tudja módosítani. Ezután már csak a versenynap reggelén a helyszínen lehet jelezni a módosítási igényeket.
Kérjük, hogy a már rendelkezésre álló változásokat legyenek szívesek felvinni a rendszerbe, hogy a helyszínen minél gyorsabban és gördülékenyebben tudjuk lebonyolítani a regisztrációt.

 

Nevezési díjak befizetése

Kérünk minden kapcsolattartót, legyen szíves a Nevezési rendszerben ellenőrizni, hogy van-e nevezésidíj-tartozása. Amennyiben még van tartozás, akkor azt kérjük mielőbb befizetni A Matematika Összeköt Egyesület bankszámlájára. A rendszer 2-3 napos átfutási idővel írja jóvá a befizetéseket.

 

Új csapatok nevezése

Az internetes nevezés május 6-án lezárul, új csapatokat ezután a verseny helyszínén lesz mód regisztrálni 2500 Ft/fő nevezési díj megfizetése ellenében. Május 7. és 12. között tehát az interneten nem lehet jelentkezni a versenyre.

A versenynap programja

09:00 - 09:45 Csapatok regisztrációja a Főhelyszínen

10:00 A szabályok ismertetése, köszöntő

10:30 A verseny kezdete

15:00 A verseny vége, visszatérés a Főhelyszínre

15:15 Köszöntők

15:30 Ünnepélyes eredményhirdetés, díjátadó

Kb. 16:00 A rendezvény vége

Aki legkésőbb 09:50-ig nem érkezik a helyszínre, lemarad a regisztrációról, és a versenyzést nem kezdheti meg 10:30-kor (csak késéssel, a 10:30 utáni regisztrációját követően)! Kérjük, érkezzenek időben, hogy a regisztrációs időszak utolsó perceiben ne alakuljon ki zsúfoltság!

 

A főhelyszín megközelítése

A Zsolnay Kulturális Negyed négy gyalogos bejáraton keresztül közelíthető meg:

  • a Balokány-liget felől a Basamalom utcai déli kapun
  • a Major utca 21. szám melletti nyugati kapun
  • a Felsővámház utcáról nyíló, Bóbita Bábszínház kapuján
  • a Felsővámház utcából nyíló északi kapun

Parkoláshoz a a Zsolnay Vilmos utca 16. szám alatt található parkolóházat javasoljuk.

A regisztráció menete

  1. A regisztráció 09:00-kor kezdődik, és 09:50-ig tart. Kérjük, hogy időben érkezzenek a helyszínre. A regisztrációt 09:50-kor lezárjuk. Aki elkésik, 10:30 után regisztrálhat, és csak később kezdheti meg a versenyt.
  2. Minden kísérőt arra kérünk, hogy a regisztráció megkezdése előtt gyülekezzen az általa nevezett csapatok tagjaival egy előre megbeszélt helyen, és a regisztrációt egyszerre kezdjék meg.
  3. A regisztráció egyetlen asztalnál zajlik a főhelyszínen. Kérjük, hogy mindenki türelmesen várja ki, míg sorra kerül.
  4. A regisztrációs asztaloknál kizárólag azok vehetik fel a versenyzéshez szükséges kellékeiket, akiknek nem áll fenn nevezésidíj-tartozásuk. Akik előre neveztek, de fizetési elmaradásuk van, először rendezniük kell a tartozást (szintén a nevezési asztalnál).
  5. Akik a korábban benevezett csapataik összetételén a versenynap reggelén még módosítani szeretnének, a módosításokat a nevezési asztalnál tehetik meg.
  6. A regisztrációs asztalnál átvehetők a csapatok útvonal-regisztrációs lapjai (azaz Utilappui), valamint az asztal közelében zajlik az útravaló osztása is (reggeliző keksz, alma).
  7. Az Utilappu-átvételi asztalhoz érdemes kizárólag a kísérőnek (kapcsolattartónak) odafáradnia és csapata(i) Utilappuit átvennie. Ez főleg azok számára kiemelten fontos, akik több csapatot neveztek be. Így elkerülhető a hosszas sorban állás a regisztrációnál. Az átvétel után kérjük a kísérőket, osszák ki csapataiknak az Utilappuikat, a tollakat és a térképeket.
  8. Azok az iskolák, akik legalább 10 diákcsapattal érkeznek, külön ajándékcsomagot kapnak. Ezeket a csomagokat a kapcsolattartóknak a regisztrációs asztalnál adjuk át a versenyzési kellékekkel együtt. Az érintett kapcsolattartókkal aláíratunk egy átvételi elismervényt is.
  9. Az átvett Utilappuját minden csapatnak a verseny végéig gondosan meg kell őriznie és minden állomáson át kell adnia a felügyelőknek.
  10. Az Utilappuval van lehetősége minden csapatnak az Utilappu-átvételi asztaltól néhány méterre átvenni az útravalót (reggeliző keksz, alma). 
  11. Ha megtörtént a nevezési csomag átvétele, nincs más hátra, mint a főhelyszínen figyelni a műsorközlőt, és várni a verseny kezdetét, ami 10:30-kor esedékes.
  12. Kérdés, probléma esetén forduljanak bizalommal a szervezőkhöz!

 

Szolgáltatások a rendezvény területén

A következő extra szolgáltatásokkal készülünk a versenyzők és kísérőik számára:

-a versenyközpontban tanári pihenőt alakítunk ki, ahol a pedagógusokat szeretettel látjuk egy frissítőre és beszélgetésre
-önkénteseinknek külön önkéntes zónát alakítunk ki, frissítőkkel felszerelve
-büfé üzemel a versenyhelyszínen
-elsősegélynyújtó állomás a főhelyszínen
 

VERSENYSZABÁLYOK

Az alábbi szabályokat a verseny közben kötelező betartani. A szabályszegő csapatok kizárással is büntethetők.

  1. A verseny mindenki számára a főhelyszínen kezdődik a kategóriánként különböző első feladat átvételével.
  2. Kérjük, hogy a verseny közben senki ne idézzen elő balesetveszélyes helyzetet (pl. rohangálással, a többi csapatot mozgásában való akadályozással). A balesetekért, eltévedésekért a rendezők nem vállalnak felelősséget!
  3. Minden csapat rendelkezzen túrázáshoz megfelelő ruházattal, valamint lehetőség szerint mobiltelefonnal.
  4. Kerékpár, görkorcsolya és minden olyan eszköz használata tilos, ami élénk gyalogosforgalom esetén balesetet okozhat.
  5. Az állomásoknál a csapatok viselkedjenek türelmesen, ne tolakodjanak. A feladatok kiadása a csapatok érkezési sorrendjében történik.
  6. Az állomásokon csapatonként csak egy ember menjen oda a felügyelőkhöz feladatot kérni vagy megoldást bemondani, a többiek várakozzanak távolabb. A feladat beszerzése után a csapat bárhova elvonulhat megoldani azt.
  7. Az állomásokon kapott feladatlapot a megoldás bemondásakor vissza kell adni a felügyelőknek, azokra írni semmit nem szabad.
  8. Kérjük, hívják fel a versenyzők figyelmét a környezettudatos magatartás fontosságára. Szemetelni tilos. Minden állomáson lesz egy nagy szemeteszsák, ahova az odaérkező csapatok bedobhatják a felhalmozott hulladékot.
  9. Több csapat egymással való összedolgozása, egymás segítése tilos. Ez nagyon nehezen ellenőrizhető, kérjük, hívják fel a gyerekek figyelmét a sportszerűség fontosságára.
  10. Ha a verseny közben bármilyen kérdés, probléma felmerül, keressék fel a legközelebbi állomásfelügyelőket segítségért, vagy fáradjanak a főhelyszínre.
  11. Baleset, sérülés, rosszullét esetére azonnal értesítsék a legközelebbi állomásfelügyelőket, akik felveszik a kapcsolatot a főhelyszínnel.

 

Teendők a verseny végén

A verseny végén (15:00 órakor) minden csapat visszatér a főhelyszínre, és leadja Utilappuját. Az értékelés az Utilappuk alapján történik, így az Utilappu elvesztése esetén a csapat teljesítményét nem tudjuk értékelni. Az Utilappu leadásakor minden versenyző emléklapot kap.

Az Utilappuk leadása után a főhelyszínen 15:15-kor köszöntőbeszédek hallgathatók meg, majd kb. 15:30-kor megkezdődik az eredményhirdetés. Javasoljuk, hogy az eredményhirdetést, és a verseny lezárását lehetőség szerint várja meg minden csapat.

A verseny után 1-2 napon belül az eredményeket és a feladatsorokat feltöltjük honlapunkra. A feladatsorokat és megoldásokat minden kapcsolattartó számára elérhetővé tesszük, aki a versenyre nevezett csapatokat. 

Póló és egyéb ajándéktárgyak árusítása

A 2018-as Medve Matek kollekció darabjai (póló, napszemüveg és bögre) korlátozott számban a Medve Bazárban megvásárolhatók. Az árusítás a verseny egész ideje alatt tart.

 

Információ a nyári Medve Matektáborokról

A versenyeken kívül idén négy nyári tábort is rendezünk: a Mátrában kettőt, a Zemplénben, valamint a Bakonyban, ahol a versenyhez hasonlóan remek hangulat várható. A verseny résztvevői kedvezményes áron vehetnek részt a táborokban. Bővebb infó a táborokról IDE KATTINTVA érhető el

A táborokkal kapcsolatos kérdésekre a verseny egész ideje alatt készséggel válaszolunk.

 

Facebook-oldalunk

Közösségünk virtuális formában a facebookon is jelen van. Ha tetszenek a rendezvényeink, kérjük, csatlakozzanak (like-olják) oldalunkhoz: www.facebook.com/medvematek


Köszönjük az együttműködést, élményekben gazdag versenyzést kívánunk mindenkinek!
 
A Matematika Összeköt Egyesület